בן גביר מחדד עמדות: "לא רוצה מפד"ל קטנה, אני פונה לכולם"

אסתי פלד No Comments on בן גביר מחדד עמדות: "לא רוצה מפד"ל קטנה, אני פונה לכולם"

ח"כ איתמר בן גביר בראיון תקיף על איומיו בהיפרדות ה"ציונות הדתית": הם אומרים לי: אנחנו צריכים את הציונות הדתית הקלאסית, אנחנו נלחמים על הלייטים של הלייטים פחות מתאים לנו בן גביר. אני אומר להם שהכל שונה, המריבה שלכם עם שקד זה חצי מנדט-מנדט, אני מדבר על עשרים מנדטים בפריפריה" | "גם בבחירות האחרונות התנהגתי בדרך האחדות. מישהו רוצה מפד"ל קטנה-קטנה ואני בתוכה – אני לא רוצה את זה."

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת, איתמר בן גביר יו"ר 'עוצמה יהודית' שאיים אמש בהליכה עצמאית ולהיפרדות מהציונות הדתית" בראשות בצלאל סמוטריץ' בראיון אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": מבחינתי להביא את כולם. אכפת לי איזה צבע? אכפת לי איזה כיפה? אני רוצה את כולם, כולם אצלינו. הם בציונות הדתית אומרים לי: אנחנו צריכים את הציונות הדתי" הקלאסית".

לא זו בלבד הוסיף בן גביר: "מיכל וולדינגר אמרה במפורש אנחנו נלחמים על הלייטים של הלייטים מתאים לנו פחות בן גביר. אני אומר להם שהכל שונה, המריבה שלכם עם שקד זה חצי מנדט-מנדט, אני מדבר על עשרים מנדטים בפריפריה".

"אתה מסתכל על הסקרים הפנימיים של הליכוד ואתה רואה אותו דבר, הבאתי סוקרים מארה"ב שהראו לי אותו דבר. ומנגד אתה רואה את הסקרים של הציונות הדתית, יציבים. אתה רואה 500 אנשים בכנס בחירות של בן גביר בשדרות, ככה בקריית גת ובבת ים. אני לא אדם זחוח אבל כולם רואים שהגיע זמן בן גביר".

"גם בבחירות האחרונות התנהגתי בדרך האחדות. מישהו רוצה מפד"ל קטנה-קטנה ואני בתוכה – אני לא רוצה את זה. הרשימה שלנו תהיה מצוינת ותהיה מורכבת מאנשים שאוהבים את ארץ ישראל ועם ישראל" אמר בן גביר.



0 תגובות